Jak správně zabalit zásilku pro vrácení nebo reklamaci?
Správné zabalení zásilky je důležité - pokud zboží pošlete dopravcem a přijde rozbité, nebudete mít ani zboží ani peníze.
Nepodceňujte správné zabalení a ochranu zboží - věnujte raději pár minut navíc na zabalení. Pokud vracíte například biomolitanovou kostku, ta stačí zabalit třeba jen do potravinářské folie, ale zasíláte-li k reklamaci křehké zboží (skleněné topítko, osvětlení, teploměr, filtr a podobně) - vždy je nutné umístit zboží do pevné extra krabice! Nebojte se použít například krabici od bot nebo jiného výrobku.
Připomínáme, že reklamovaný výrobek by měl být vždy čistý a plně vysušený - pokud třeba z filtru vyteče větší zbytek vody, promáčí obal a krabici, zásilka se vrátí zpět odesílateli jako poškozená a k nám vůbec nedojde!
Ilustrační příklad - reklamace topítka
ŠPATNĚ:
vložení pouze do bublinkové obálky - pravděpodobnost poškození 80%!
ŠPATNĚ:
obalení topítka v originální měkké krabičce bez dalšího zabalení - pravděpodobnost poškození 40%
SPRÁVNĚ:
vložení topítka do originální krabičky, výplň kolem krabičky například ze zmačkaných novin, letáků - nebo použijte bublinkovou folii, zmačkaný papír nebo vzduchové polštářky, které najdete kdejaké zásilce od eshopů, to vše vloženo do pevné krabice (zde od bot) - riziko poškození se rovná skoro 0%.
Nezapomínejte přiložit popis problémů s kopií faktury nebo alespoň číslem objednávky.
Neodkazujte se na email, že jste o reklamaci psali (denně řešíme i stovky požadavků) - vše musí být v zásilce přiloženo. Přiložený dokument předáváme servisu.
Není to složité, ale je to důležité.
Opravdu pokud k nám přijde hromádka střepů nebo jakkoliv poškozený výrobek dopravou, dané poškození nemůžeme pro vás vyřešit a zásilku vám můžeme leda vrátit nebo výrobek po dohodě ekologicky zlikvidovat bez náhrady!