Reklamace zboží
Chcete-li reklamovat nějaké zboží, vždy nás kontaktujte emailem předem, ještě než cokoliv budete posílat!
Nelze reklamovat zboží, na kterém byl vytvořen neoprávěný zásah (například rozebrání, amatérský pokus o opravu).
Zjistíte-li nějakou závadu na výrobku a je potřeba reklamace, vždy nám nejdříve popište problém s přiloženým číslem objednávky do emailu obchod@akvarista.cz (zbytečně nevolejte!)
Vyžaduje-li problém zaslání k nám, zajistíme zpětnou dopravu (Zásilkovna pro menší věci do 5 kg a 70 cm; Pošta pro větší věci), případně můžete k nám zboží samozřejmě přivézt osobně v otvírací dobu. Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu reklamace zboží, můžete samozřejmě zboží zaslat prostřednictvím vámi vybraného přepravce na vaše náklady.
Reklamované zboží vždy zkompletujte, řádně očistěte a vyčistěte, pokud bylo mokré (například filtry) tak dokonale usušte a vložte do pevné krabice (nemusí být originál), která výrobek ochrání při transportu - pokud zboží budete posílat a zboží se rozbije cestou, nebudete mít ani fukční výrobek ani peníze (nevhodně zabalené zboží Pošta ani Zásilkovana neuhradí).
K reklamovanému výrobku vždy přiložte - příslušenství, které je nezbytné pro vyzkoušení a běžný provoz výrobku (příklad u filtru: přiložte i hadice, nádobu a adapter; nejsou potřeba filtrační náplně nebo sací/výtoková trubice); dále nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo alespoň číslo objednávky + popis problému, který musí jasně vypovídat co a proč reklamujete a jak se závada případně projevuje, tento dokument předáváme i případnému servisu.
Chcete-li výrobek dopravit "po vlastní ose", vždy posíláte nebo vozíte na naši adresu výdejního místa (více zde).
Reklamace se vždy řídí Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.