Používáme na této webové stránce svoje i partnerská soubory cookies. Bez těchto malých textových informací naše stránky nemohou správně fungovat. Klíknutím na OK nám dáte svůj souhlas k jejich ukládání. Odmítnout některá je můžete v nastavení.
Autor článku: Jan Burzanovský · 15.11.2006
· Sledovanost: 31254x
· Vytisknuto: 4461x Hodnocení: 5/6 (4x) · Odměněn: není
Personál pokladen měl k disposici veškerou moderní techniku, a tak ačkoliv fronty se zdály na první pohled nekonečné, vše probíhalo velmi rychle a po několika minutách jsme již jednali s pokladní. Po předložení kopie živnostenského listu (každé INTERZOO je první dva dny pro podnikatele a sobota s nedělí jsou j přístupny i pro širokou veřejnost), jejíž data byla rychle zapracována do systému, nám byly vydány visačky se jmény a firmou mohli jsme vykročit za dalšími zážitky.
Jelikož jsme zpočátku neměli představy, kam jsme to „vlezli“, pomalu jsme procházeli první pavilon a prohlíželi si jednotlivé expozice. Vyzbrojeni dobrými radami zkušenějších, s pomyšlením, že náš autobus má také své kapacity, jsme se vyvarovali u nás v Česku tak oblíbeného sběru reklamních letáčků. Obdobně jsme postupovali i ohledně alkoholu, neboť vášnivý milovník dobrých moků by se dík vstřícnosti jednotlivých vystavovatelů dostal stěží napříč prvním pavilonem. Pak i dobře trénovaný poutník znalý českých hospůdek by padnul do opileckého komatu.
Jazyky zde byly slyšet všemožné. Z celého světa, ale angličtina, naštěstí pro nás, převládala. Poté, co jsme poctivě prohlédli téměř celý první pavilon (zběžně mrkli do každého druhého stánku) a vstoupili do druhého, jsme si uvědomili, že nám tato procházka trvala téměř dvě hodiny. Při pomyšlení, co nás čeká dále a propočítání, že další prohlídka v tomto stylu by se nám protáhla do brzkých ranních hodin, jsme se s kolegou (ostatní se krátce po vstupu rozprchli kamsi do útrob výstaviště a i když naše celá výprava čítala pomalu dvacítku lidí, na některé kamarády jsme v průběhu celého dne téměř nenarazili) rozhodli vytvořit si svůj systém prohlídky.
Takže jsme nutně oželeli všechno neakvaristické, většinu firem vyrábějících a nabízejících pouze techniku či pomůcky nebo krmení (to nejenže známe z našeho trhu, ale kdykoliv pro svou informaci si mlůžeme vyhledat na internetu) a rozhodli jsme se čas, který ným tu byl vyměřen, rozdělit na dvě části. Jelikož našimi prioritami byly především návštěvy firem, zabývajících se vydavatelstvím akvaristické literatury, byl předmět našeho zájmu jasný.